HTML

Nehéz kezdet avagy miért is érdemes játszani ?

27 éve tartó napi két doboz bagó és majdnem fél év e-cigi után, nektek tőlem, csak mert működik !

Friss topikok

  • Serrin: @nehéz kezdet: Semmi extra nem kell, csak lesz egy bejegyzés, amiben szerepel a blogod ajánlója. ... (2012.06.11. 11:48) Miért is ?
  • Csibészgyerek: @Krumplimalac: Hehehehe :)) Szakadok :) Amúgy évekig ugyanígy álltam hozzá én is, most meg valahog... (2012.06.11. 00:39) Miért ne probálkozzunk az e-cigivel ?

Linkblog

Archívum

Miért is ?

2012.05.29. 07:05 nehéz kezdet

Sziasztok


Szeretnék megpróbálni egy teljesen új dolgot létrehozni.
 Huszonhét év dohányzás után majdnem fél éve váltottam E-cigire, mindenféle nehézség nélkül.

Nekem ebben az segitett hogy izfüggővé váltam.

3 komment

Címkék: dohányzás e cigaretta e cigi eliquid e folyadék

A bejegyzés trackback címe:

https://nehezkezdet.blog.hu/api/trackback/id/tr304552089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serrin 2012.06.11. 10:59:32

Szia!

Van kifogésod, hogy a ecigiblog.blog.hu/ blogon megjelenjen a linked?
Csak linkajánlásként.

Serrin

nehéz kezdet 2012.06.11. 11:37:14

Szia

Terméseztessen nincs, és ahogy rájövök hogy tehetném be ide én is viszont linkellek.
Sajnos tegnap kaptam hideget, meleget, azt hiszem kicsit tanulnom kell még a blogkészítés rendszerét .

Serrin 2012.06.11. 11:48:36

@nehéz kezdet: Semmi extra nem kell, csak lesz egy bejegyzés, amiben szerepel a blogod ajánlója.

Meg annyit lehet tenni még, hogy kiraksz egy html oldaldobozt és abban lehet állandóra megjeleníteni. Nálam megnézheted, hogy néz ki a gyakorlatban.
süti beállítások módosítása